თუ თქვენ განათავსებთ გაყიდვების დამატებით წერტილს უფრო აქტიურ ზონაში (შესასვლელთან,...
ვრცლად
ვადაგასული საქონლის განთავსება დაუშვებელია. მოკლე შენახვის ვადის მქონე საქონელი უფრო...
ვრცლად
თაროზე საქონლის განთავსებისას აუცილებელია გავითვალისწინოთ შემცვლელი საქონლის ფაქტორი....
ვრცლად
შესასვლელი და საგადასახადო ტერიტორიები პროდუქციის პრეზენტაციის ყველაზე აქტიური ადგილებია....
ვრცლად
არსებობს რამდენიმე სახის აღჭურვილობის განლაგება. პირველი არის პერიმეტრი, სადაც ხალხი...
ვრცლად
ნებისმიერი მომხმარებელი მოდის მაღაზიაში ქვეცნობიერი აზროვნებით "ნუ მაიძულებ, დაძაბულმა...
ვრცლად
მთავარი ფაქტორი მაღაზიაში მარაგის ხელმისაწვდომობაა. თუ თქვენ არ გაქვთ საკმარისი საბრუნავი...
ვრცლად
ინტერიერისა და კომერციული აღჭურვილობის ჰარმონიული ფერის სქემა ხელს უწყობს კომფორტული...
ვრცლად
მერჩენდაიზინგში მნიშვნელოვანი ფაქტორია ვიზუალური ვერტიკალი. თაროებზე პროდუქცია...
ვრცლად