Merchandising Company
მობილური
(+995) 555 31 55 77
ელ-ფოსტა
info@display.ge
სამუშაო დრო
ორ - შაბ 8:00 - 19:00

გაყიდვის დამატებითი პუნქტები

თუ თქვენ განათავსებთ გაყიდვების დამატებით წერტილს უფრო აქტიურ ზონაში (შესასვლელთან,...
ვრცლად

პროდუქტის კომპაქტური

ვადაგასული საქონლის განთავსება დაუშვებელია. მოკლე შენახვის ვადის მქონე საქონელი უფრო...
ვრცლად

შემცვლელი საქონლის ეფექტი

თაროზე საქონლის განთავსებისას აუცილებელია გავითვალისწინოთ შემცვლელი საქონლის ფაქტორი....
ვრცლად

პროდუქციის პრეზენტაცია

შესასვლელი და საგადასახადო ტერიტორიები პროდუქციის პრეზენტაციის ყველაზე აქტიური ადგილებია....
ვრცლად

სავაჭრო გეომეტრია

არსებობს რამდენიმე სახის აღჭურვილობის განლაგება. პირველი არის პერიმეტრი, სადაც ხალხი...
ვრცლად

საქონლის ოპტიმალური განაწილება

ნებისმიერი მომხმარებელი მოდის მაღაზიაში ქვეცნობიერი აზროვნებით "ნუ მაიძულებ, დაძაბულმა...
ვრცლად

მარაგები და საქონელბრუნვა

მთავარი ფაქტორი მაღაზიაში მარაგის ხელმისაწვდომობაა. თუ თქვენ არ გაქვთ საკმარისი საბრუნავი...
ვრცლად

ინტერიერი და კომფორტული

ინტერიერისა და კომერციული აღჭურვილობის ჰარმონიული ფერის სქემა ხელს უწყობს კომფორტული...
ვრცლად

ვიზუალური ვერტიკალი

მერჩენდაიზინგში მნიშვნელოვანი ფაქტორია ვიზუალური ვერტიკალი. თაროებზე პროდუქცია...
ვრცლად
up