🔳 მერჩენდაიზინგში ძლიერი პირველი შთაბეჭდილების დატოვება კრიტიკული ასპექტია. საცალო...
ვრცლად
🛒 საცალო ვაჭრობა გულისხმობს ყველა სარეკლამო და მარკეტინგულ საქმიანობას, რომლებიც...
ვრცლად
📍 პროდუქციის პოზიციონირება დამოკიდებულია მრავალ ფაქტორზე, როგორებიცაა: სექტორი, პროდუქტის...
ვრცლად
საიდუმლო არ არის, რომ ადამიანების უმეტესობა მემარჯვენეა. ამიტომ, ნებისმიერ ოთახში...
ვრცლად
სავაჭრო ობიექტებში ყველაზე პოპულარული წესი არის ოქროს სამკუთხედი. სინამდვილეში, ეს...
ვრცლად
სწორი მერჩენდაიზინგი, ისევე როგორც ნებისმიერი მარკეტინგული ქმედება, აყალიბებს...
ვრცლად
"ვიზუალური მერჩენდაიზინგის მეთოდი" არის საქონლის ადგილზე გაყიდვების გაძლიერების მეთოდი,...
ვრცლად
"დაკავშირებული შესყიდვებისა და ჯვარედინი ვაჭრობის მეთოდი" გულისხმობს დამატებითი...
ვრცლად
ABC მეთოდი დამყარებულია "გამყიდველი საქონლისა" და "ცხელი ზონების" პოტენციალზე, რომელიც...
ვრცლად