მომხმარელბის მიერ პროდუქტის შეფასება მნიშვნელოვანი მახასიათებლების მიხედვით განაპირობებს...
ვრცლად
სეგმენტაციის შემდგომ ფირმამ უნდა შეაფასოს სხვადასხვა სეგმენტი და გადაწყვიტოს, ყველაზე...
ვრცლად
მყიდველები ერთმანეთისგან განსხვავდებიან სურვილების, რესურსების, ადგილსამყოფელის,...
ვრცლად
არსებობს მომსახურების სამი დონე: თვითმომსახურების, შეზღუდული მომსახურებისა და სრული...
ვრცლად
საცალო ვაჭრობის მიზანია, საბოლოო მომხმარებელს პირდაპირ მიჰყიდოს პროდუქტი ან მომსახურება...
ვრცლად
ლოგისტიკა გულისხმოს საჭირო პროდუქტის საჭირო მომხმარებელთან ზუსტ დროსა და ზუსტ ადგილას...
ვრცლად
ამ ეტაპზე უნდა განისაზღვროს არხის მთავარი ალტერნატივები შუამავლების ტიპების, მათი...
ვრცლად
მარკეტინგული არხის დაგეგმვა იმის დადგენით იწყება, რა სურს მისგან მიზნობრივ მომხმარებელს,...
ვრცლად