Merchandising Company
მობილური
(+995) 555 31 55 77
ელ-ფოსტა
info@display.ge
სამუშაო დრო
ორ - შაბ 8:00 - 19:00

პროდუქტის პოზიციონირება

მომხმარელბის მიერ პროდუქტის შეფასება მნიშვნელოვანი მახასიათებლების მიხედვით განაპირობებს...
ვრცლად

მიზნობრივი ბაზრის შერჩევა

სეგმენტაციის შემდგომ ფირმამ უნდა შეაფასოს სხვადასხვა სეგმენტი და გადაწყვიტოს, ყველაზე...
ვრცლად

ბაზრის სეგმენტაცია

მყიდველები ერთმანეთისგან განსხვავდებიან სურვილების, რესურსების, ადგილსამყოფელის,...
ვრცლად

მომსახურების მოცულობა

არსებობს მომსახურების სამი დონე: თვითმომსახურების, შეზღუდული მომსახურებისა და სრული...
ვრცლად

საცალო ვაჭრობა

საცალო ვაჭრობის მიზანია, საბოლოო მომხმარებელს პირდაპირ მიჰყიდოს პროდუქტი ან მომსახურება...
ვრცლად

მარკეტინგული ლოგისტიკის რაობა

ლოგისტიკა გულისხმოს საჭირო პროდუქტის საჭირო მომხმარებელთან ზუსტ დროსა და ზუსტ ადგილას...
ვრცლად

ძირითადი ალტერნატივის დადგენა

ამ ეტაპზე უნდა განისაზღვროს არხის მთავარი ალტერნატივები შუამავლების ტიპების, მათი...
ვრცლად

მომხმარებლის მოთხოვნილებების

მარკეტინგული არხის დაგეგმვა იმის დადგენით იწყება, რა სურს მისგან მიზნობრივ მომხმარებელს,...
ვრცლად
up