Merchandising Company
მობილური
(+995) 555 31 55 77
ელ-ფოსტა
info@display.ge
სამუშაო დრო
ორ - შაბ 8:00 - 19:00

მიკრო და მაკრო სივრცის გეგმების სინთეზი

იატაკის სივრცის დაგეგმარებამ შეიძლება საკმაოდ დიდი წვლილი შეიტანოს გაყიდვების გაზრდაში. სივრცის დაგეგმვის ინტეგრირებული პროგრამული გადაწყვეტის გამოყენებით, როგორიცაა DotActiv Enterprise, თქვენ შეძლებთ მარტივად დააკავშიროთ თქვენი მიკრო და მაკრო სივრცის გეგმები, რათა მაქსიმალურად გაზარდოთ მაღაზიის ხელმისაწვდომი გასაყიდი სივრცე.

ამგვარად, შეგიძლიათ გამოიყენოთ მონაცემები იატაკის სივრცის გამოსაყოფად, რათა დარწმუნდეთ, რომ სივრცის სწორი რაოდენობა არის გამოყოფილი პროდუქტის ამა თუ იმ კატეგორიაში, რათა ის შეესაბამებოდეს კატეგორიის გაყიდვების გეგმას.

მიკრო და მაკრო სივრცის გეგმების სინთეზით, შეგიძლიათ შექმნათ მონაცემთა ბაზაზე ორიენტირებული მაღაზიის განლაგების გეგმა, რომელშიც ლოგიკურად არის ასახული მარტივი ნავიგაცია. ეს უზრუნველყოფს იმას, რომ თქვენს მყიდველებს შეეძლოთ, ადვილად იპოვონ მაღაზიაში პროდუქტი, რომელსაც ეძებენ. ეს განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია დღევანდელ მაღალკონკურენტულ ბაზარზე.

მონაცემთა ბაზაზე დაფუძნებული იატაკის მერჩენდაიზინგის გეგმა ასევე საშუალებას მოგცემთ გაიგოთ, სად არის მაღაზიაში მაღალი ტრაფიკის ადგილები, რომლის საფუძველზეც შეგიძლიათ სტრატეგიულად განათავსოთ კატეგორიები ისე, რომ გაიზარდოს პროდუქტის გაყიდვები.

მაგალითად, დანიშნულების კატეგორიის საქონელი უნდა განთავსდეს სტრატეგიულად მაღაზიის პირველ სართულზე, შესასვლელშივე, რადგან ეს არის მაღალი ტრაფიკის ადგილი და იგი გაუძღვება მყიდველს მთელი მაღაზიის გავლით, გამოავლენს უფრო მეტ საქონელს, რაც გამოიწვევს მომხმარებლის კალათის მოცულობის ზრდას, რომელიც მოიცავს პროდუქტებს, რომელთა ყიდვას იგი არ აპირებდა მაღაზიაში შესვლისას.

კომპეტენტურად ორგანიზებული

ყველა მყიდველს აქვს სხვადასხვა...

პროდუქტის პოზიცია

პროდუქტის პოზიცია არის მომხმარელბის მიერ...

ფრომოუშენის დახმარებით

შეიძლება გამოვყოთ მერჩენდაიზინგის სხვადასხვა...
up