Merchandising Company
მობილური
(+995) 555 31 55 77
ელ-ფოსტა
info@display.ge
სამუშაო დრო
ორ - შაბ 8:00 - 19:00

მონაცემთა ანალიზი პროდუქტის ოპტიმალური განთავსებისათვის

მერჩენდაიზინგის გამოყენება გაყიდვების გასაზრდელად გულისხმობს სტრატეგიულ განთავსებას იმ პროდუქციისა, რომელიც მომხმარებელს სურს, ისეთ მდგომარეობაში, რომ მიიპყრობს მათი ყურადღება.

ამისათვის საჭიროა მონაცემების ანალიზი. მონაცემები, როგორიცაა გაყიდვები და ერთეულების მონაცემები, გაჩვენებთ, რამდენად კარგად იყიდება პროდუქტი კატეგორიის სხვა პროდუქტებთან განთავსების მიზეზით, შესაბამისად, განისაზღვრება, თუ სად უნდა განთავსდეს ეს პროდუქტი შემდგომ.

მონაცემთა ანალიზი საშუალებას გაძლევთ გაიგოთ, თუ როგორ და რა სიხშირით ყიდულობს მყიდველი ამა თუ იმ კატეგორიის პროდუქციას. იმის ცოდნა, თუ როგორი მყიდველობითი უნარი აქვს თქვენი მომხმარებლეს, დაგეხმარებათ აიგოთ ღირს თუ არა გარკვეული პროდუქტის ამოღება ასორტიმენტიდან, რითაც გათავისუფლდება მეტი ადგილი იმ ნივთებისთვის, რომლებიც ჯერ კიდევ კარგად იყიდება.

მონაცემების ზუსტი ანალიზისთვის შეგიძლიათ გამოიკვლიოთ თვითონ კატეგორიის ეფექტურობა, კონკრეტული ბრენდების ეფექტურობა კატეგორიაში, SKU-ების შესრულება, მიწოდების დღეები და ა.შ. საცალო ვაჭრობისთვის ოპტიმალური მოგების შესაქმნელად.

მონაცემები ასევე განიხილება მაკრო სივრცის გეგმის დონეზე, რათა განისაზღვროს, რა ფართობი უნდა იყოს გამოყოფილი კატეგორიისთვის და როგორ უნდა განთავსდეს კატეგორიები მაღაზიის მთელ ტერიტორიაზე.

კომპეტენტურად ორგანიზებული

ყველა მყიდველს აქვს სხვადასხვა...

პროდუქტის პოზიცია

პროდუქტის პოზიცია არის მომხმარელბის მიერ...

ფრომოუშენის დახმარებით

შეიძლება გამოვყოთ მერჩენდაიზინგის სხვადასხვა...
up