Merchandising Company
მობილური
(+995) 555 31 55 77
ელ-ფოსტა
info@display.ge
სამუშაო დრო
ორ - შაბ 8:00 - 19:00

მერჩენდაიზინგის სტრატეგიის შერჩევა

მას შემდეგ, რაც კატეგორიის როლი მინიჭებულია, მნიშვნელოვანი ხდება აირჩიოთ მერჩენდაიზინგის სტრატეგია ან სტრატეგიების კომბინაცია კატეგორიის როლის მხარდასაჭერად, რადგან ის განსაზღვრავს მიდგომას, რომელიც გამოყენებული იქნება ამ კონკრეტული კატეგორიის როლისთვის.
სტრატეგიების კომბინაცია ასევე შეიძლება გამოყენებულ იქნას ერთ კატეგორიაში, მათი გამოყენების მიხედვით იერარქიის სხვადასხვა დონეზე. ამიტომ, განხილულ უნდა იქნეს „სამომხმარებლო გადაწყვეტილების ხე“, რადგან ის ასახავს, თუ როგორ ყიდულობენ მომხმარებლები ამა თუ იმ კატეგორიას და როგორ წყვეტენ, თუ რომელი საქონელი შეიძინონ.

არსებობს მერჩენდაიზინგის ექვსი ძირითადი სტრატეგია, რომლებიც ჩამოთვლილია ქვემოთ:
•    მოძრაობის მენეჯმენტი - გამოიყენება მომხმარებლის მაღაზიაში მოსაზიდად ან კონკრეტულ კატეგორიაზე ან პროდუქტზე მათი ყურადღების მიქცევისთვის. მაგალითად, ყოველდღიურ ნივთზე ძალიან დაბალი ფასის რეკლამირება მომხმარებელს სტიმულს აძლევს, რომ ეწვიოს მაღაზიას.
•    ტრანზაქციების მენეჯმენტი - გამოიყენება მოგების გასაზრდელად კატეგორიაში საშუალო დანახარჯის ზრდის ხარჯზე, რაც ხშირად მიიღწევა იმპულსური შესყიდვების წახალისებით.
•    მოგების გენერირება - გამოიყენება იმ საქონლის გაყიდვისთვის, რომლებსაც აქვთ უფრო მაღალი მოგების ზღვარი.
•    კორდის დაცვა - გამოიყენება კატეგორიის ბაზრის წილის დასაცავად კონკურენტთან შედარებით.
•    „მღელვარების გამომუშავება“ - ეს არის პროდუქტის მოთხოვნილების განცდის შექმნის საშუალება, ახალი პროდუქტების, შეზღუდული გამოცემების ან გარკვეული აქციების ჩვენებით.
•    გამოსახულების გაძლიერება - გამოიყენება საცალო ვაჭრობის იმიჯის და პერსპექტივის დასადგენად, რომელიც მომხმარებელს აქვს გონებაში. 

შესაძლებელია სხვადასხვა სავაჭრო ტაქტიკის გამოყენება იმ სტრატეგიების მხარდასაჭერად, რომლებიც გავლენას ახდენენ გაყიდვებზე. მაგალითად, მაღალი მოგების მარჟის მქონე ნივთების განთავსება თვალის დონის თაროზე ან პროდუქტების განთავსება პრემიუმიდან ეკონომიურამდე, რათა მომხმარებლებმა პირველ რიგში ყურადღება გაამახვილონ პრემიუმ პროდუქტებზე, სანამ ეკონომ ბრენდებზე გადავლენ.

მერჩენდაიზინგის ტექნიკების

მერჩენდაიზინგის ტექნიკა გამოიყენება...

მერჩენდაიზინგის სტრატეგიის

მნიშვნელოვანია მერჩენდაიზინგის...

კატეგორიის როლის განსაზღვრა

სავაჭრო ასორტიმენტის კატეგორიის როლს ირჩევს...
up