Merchandising Company
მობილური
(+995) 555 31 55 77
ელ-ფოსტა
info@display.ge
სამუშაო დრო
ორ - შაბ 8:00 - 19:00

განსაკუთრებული მოსაზრებები მერჩენდაიზინგზე

იმის გამო, რომ საცალო მოვაჭრეები შეიძლება იყვნენ ან არ იყვნენ მათ მიერ გაყიდული საქონლის მწარმოებლები, გაყიდვების მთლიანი ღირებულების გაზომვა უზრუნველყოფს კომპანიის ეფექტურობას. ეს განსაკუთრებით ეხება სამომხმარებლო ბაზარს, სადაც საცალო ვაჭრობა წარმოადგენს შუა როლის მექანიზმს მყიდველებისა და გამყიდველების დასაკავშირებლად.

მერჩენდაიზინგი ასევე არის დიდი პრივილეგია საცალო ვაჭრობისთვის კონსიგნაციის სექტორში. ამ სექტორში, საცალო მოვაჭრეები ოფიციალურად არასოდეს ყიდულობენ მათ ინვენტარს.  მიუხედავად იმისა, რომ ნივთები ხშირად განთავსებულია კომპანიის საცალო ობიექტში, ბიზნესი ფუნქციონირებს, როგორც ავტორიზებული გადამყიდველი, ხშირად საფასურის სანაცვლოდ.  ზოგადად, საცალოდ მოვაჭრენი არასოდეს არიან ნივთის ნამდვილი მფლობელი, რადგან პირმა, რომელმაც მოათავსა ნივთი ტვირთზე, შეუძლია დაიბრუნოს დამოითხოვოს საქონელი, მათი სურვილიდან გამომდინარე.

მთელ მსოფლიოში მერჩენდაიზინგის საჭიროება დღითიდღე იზრდება.  მერჩენდაიზინგის როლები და წესები ევოლუციას განიცდის.  მთავარ სავაჭრო ობიექტებს, რომლებიც ადრე ძირითადად პროდუქციის შერჩევითა და პრეზენტაციით იყვნენ დაკავებულნი, ახლა უფრო ფართო პასუხისმგებლობა აკისრიათ მომხმარებელთა მოთხოვნების დაკმაყოფილებაში.

მერჩენდაიზინგის ტექნიკების

მერჩენდაიზინგის ტექნიკა გამოიყენება...

მერჩენდაიზინგის სტრატეგიის

მნიშვნელოვანია მერჩენდაიზინგის...

კატეგორიის როლის განსაზღვრა

სავაჭრო ასორტიმენტის კატეგორიის როლს ირჩევს...
up